سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خونِ جوشانِ امام حسین علیه السلام

 

بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-دریک کلاسی بافرهنگیان عظیم الشان  درباره تاریخ  اسلام وانهم تاریخ صدر اسلام صحبت کردم و  دباره جنابان اقای ابوبکر وعمر   اندکی صحبت کردم ومابقیه مطلب انها به کتاب ارجاع دادمولی درباره جناب عثمان وحضرت علی علیه السلام مفصل تربود-قل از بجث یک خانم پیش کسوت که نزدیکی بازنشسته گی بود فرمودند-فلانی  برادران سنی هم هستند من گفتم قدماهای انان بروی چشم ولی بحث ما علمی واکادامیک است حقایق مطرح میشود قضاوت باشماها- درقبل از اسلام ناسیونالیست باید باشند وهرکس مذهب خودرا داردوحق ندارند بهکشوری تجاوز کند واورامجبور به دینخودکند وهیچکس نباید براساس اجباردینی را تحمیل کند ویاقبول کند- تمام انکارهای سابق وحتی امروزه غلط است وکفر است اما بعد از اسلام ناسونالیست  بعداز ایمان است ویکحدود معین دارد که خداوندمنان پذیرفته است مانند زبان لباس و  سنتهای خاص بایدمورد تاید  اسلام واقع شودوگرنه باطل است اسلام بهاندازه کامل گسترش دارد واگرنیاز داشته باشد امام باید تعین کند نه افراد- میگویند امام الزمان علیه  که نیست چطور میشود امام الزمان فرمودند  براساس حدیث قبلی عمل کنید وبعد فرمودند استنباط کنید دراین استنباط یعنی امام الزمان حکم خودرا نشان میدهد زمانی که امام هلیه الزمان ظهور میکند چهره ایشان در تلویزیون انزمان اشکار میشود همه دنیا افرادی میگویند ما ایشان را  میددیم باچهرهای همان ملت وقوم که   ازکنارما ردمیشدند  یاداخل کوچه میشدند ویاما تعقیب میکردیم ایشان وارد ان اداره میشدند باهمان چهره ایشان را درتلویزیون میبینند-پیامبر اکرم صلواته الله هروقت بهجنگ میرفتند درشی نزدیک به بدربود- جنگ راشروع نمی کردند پشت یک تپه  اردومیزدندکه طرف بیاید مذاکرهکند که چندنفرازمسلمانان راکشته است کشتن دراسلام بسیارحساس است هرکس  ولومسلمان نباشد وکشته شود حتما بایدقصاص شود وقانون قصاص عمل شود واگر نتوانند منتظرباشند تا توانایی بدست اورند واگرنشد درقیامت قصاص خواهد شد-مثال اوردند بهقول معروف درمثال مناقشه نیست که مثلا امکان نداردکه اگر گاوی به گاوی شاخ زد- درقامت هردوگاو  زنده میشود ان گاو شاخی به ان گاو میزند بعضی  گاو بعضی افرادمیدانند-در  حدیث است که مغصوم علیه السلام فرمودند که صفت است درسوره حشر که معنای واقعی انرادرنزدیکی ظهور درک میکنند- یکی از انها  یامصور است یعنی تصویر ساز هم به نقاشی وهم بهمجسمه سازی با هرشی که  جسمی را شکل دهد مصور میگفتند ازگپیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم سئوال شد  که  نطفهمرد در  رحم خانم ها چگونه مصور میشود- پیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم  اگرمیفرمودند کار خدا است تصور میکردند خداوندمنان بادستهای خودو وسایل در رحم خانم ها تصویر میکنند واین کفراست فرمودند فرشتگان میکنند فرشتگان بقول عالمی دومعنا دارد یکمعنای سمبولک است کهنمیکند ولی تصور کنند اشکال ندارد ویک  واقعیت وحقیقت داردکه کار فرشتگلن است اینجا نمادین است  خودسلول های طبق نقشه الهی انجام یدهند یک مثالی بزنم فرض کنید کسی پول زیادی ایرانی داد  درایران از ان استفاده میکند به روسیهمیرود مقداری ازپول روبل میشود وبعد میروچین انجا روبل -  یوان میشود همین طورتااخر سلول روح دارد طبق دستور الهی عمل میکند روح هم نداشته باشدمیکانیزم دارد مانندماشین که خوداش عمل میکند ویاکارخانه عمل میکند ولی سلول روح دارد وطبق فرمان عمل میکند اینرادراخرالزمان درک میکنند- یرگردیم به مطلبکه افرادان روستا بیایند ومذاکره کنند درشب یک فرد فرستادند تا پیامبراکرم صلواته الهعلیه واله والسلم بکشد  دراطراف  اردو  افراد  درشب کشیک میداند که غافل گیرنشوند ویکاز اینها  پشت تپه  بهجای انکه اتش را در دور  درخندقی روشن کند کنار خود بود داشت قرانمیخواند پیامبراکرم صلواته الله علیه واله والسلم براسا سعلم غیب نزدفردامد-ناگهان اتش شعله کشید به سمت فرد وان فردرادید واسم اش اورد وگفت حال تیری ازجناب من کهاهل مثلاتمیم هستم ومسلمان هستم به تو فلان کس هستی کها هل فلان قبائل هستی وکافرای میفرستم  وتیرخورد وگفت نوش جان ویک کاری کرد که حضرت خندید شایدمناسب نباشد- حضرت رسول اکرم صلواته الله علیه والسلم فرمودند اول بگومسلمان هستم ودوم اگرخواستی  اسم قبلیه  خودرابگو- یعنی امت اسلامی اول است وبعدناسیونالیسم- اسلام یعنی چی یعنی هه دستورات بایدموردتاید  خداوندمنان ونماینده خداوندمنان باشد- دونفر درصدراسلام بصورت مطلقگفتند که  ذکات وخمس وبیت المال متعلق مطلق مال خلیف است وهرطور کهخواستعمل میکند وکاری به قوانین زکات وخمس ندارد یکه معاویه ودومی اقای عثمان حضرت علی علیه السلام امدند بیتالمال راتقسیمکنند  فرمودند درهستی فقط من میتوان دقیق عمل کنم محاسبات دارد بیرون از انبار امدندته کفش خودرادیدند یک خرمای کوچک چسبیده بود وانر برداشتند وداخل انبار گذاشتند اصحاب خیلی تعجب کردن که ارزشیندارد حضرت علی علیه السلام انزمان خداوندمنان شکر کرد وفرمودند اگر دقتنکردم بودم باید پاسخگو باشم حال شما برماید بهیک فرد سنی عی عادل تر است ویا عثمان وایا اصحاب کهمیفرمایندستارهای  نورانی هستند عادل بودند یانبودند ایشانفرمودند  حضرت علی علیه السلام عادلتراز  عثمان بود ولی حق حکومت فقهات انزمان حق عثمان بود واصحاب برتری ایشان راثبات کردندمن گفتم اگر اصحاب عادل بودند ونورانیت داشتند نباید باهمدیگر بجنگند حریم یک دیگر داشته باشند- درثانی یک حدیث مشهور است که پیامبراکرم صلواته الهعلیه واله والسلم فرمودند که اندکی ازاصحاب بهشتی میشوند درمقامعلی علیه السلام حدیث فراوان است خانمربوطه فرمودند بهانجوان چون شما  حضرت علی علیه السلام عادلتر شناختید  شما سرانجام نجات پیدامیکنید وبهمن شکهای داشتم برطرف شد  انجوان فرمودند چهارده قرن است که اهل سنت چنینمیگویند برای من شک ایجادشد وگفتندچگونه امکان دارد اکثریت درطول تاریخ سنی باشند واکثریتجنمی شود درحالیکه بسیار کوشش کردن  ومن گفتم اشکال انهاامروزه دردنیا  شناخته شده است درشیعه وغرب میگویند در  زمان شناخت همه گفته های قبلاراکناربگذراید ازنوع ازاول  تحقیق کنید  سیاری موارد ایرادهای بعدی پیدا میشود راحل این است  تاریخ کدام میپذیرد که عدل عقلانی است  درکسنت عقلانی است کدام درست فهمیدند انایکه چنگ راه انداختند ویانهای که جنگ راه نیداختند-خانم عایشه که علی علیه السلام بقدرت رسید مخالفت راشروع کرد مدینه زیاد سرباز برای انها نداشت انهارفتند که عثمان از  امویانبود وبیشترامویان از نژاد  انعا درمکه بود وحاضر به کمک عثمان نشدند انهارترغیب کرد کهوارد جنگ شوند گفتند یک شعار لازم داریم باید براساس ان شعار رجز درست کنیم رجز یعنی تبلیغات اعراب نقش تیلیغات رابخوبی میداست که تاسی درصد اثردارد اقای پوتین فرمودند هرکس درتبلیغات  ضعف نشان دهد غرب برنده میشود-امام اراحل همان روز اول توجه کرد به صدا وسیما وفرمودند شما یک دانشگاه هستید وتبلیغات علمی کنید وهنرمندان ورزشکاران دعوت کرد که تبلیغات شما بسیارموثر است یکی گفت علی علیه السلام  دراثرنادانی مردم سرکارامد واستدلالی ندارد خانم عایشه گفت این به حضرتعلی علیه السلام نیچسبد دگری گفت علی بهامامحسن واممحسین گفت ندیدهبگیرید که اینها زپشت بام بروند وخایفه رابکشند درحقیقت علی علیه السلام کشته است اینراخانم عایشه قبول کرد ایشانبیاناتنمراتاید کرد ولی فرمودندکافی نیست بایدامت اسلامیا نرابپذیرد البته ما گام های درجهت امت برداشتیم ولی کافی نیست وباید تلاش بیشتر کرد


 


ارسال شده در توسط علی

بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
اردیبهشت 1389
خرداد 1389
تیر 1389
مرداد 1389
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95
تیر 95
مرداد 95
شهریور 95
مهر 95
آبان 95
آذر 95
دی 95
بهمن 95
اسفند 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96
مرداد 96
شهریور 96
مهر 96
آبان 96
آذر 96
دی 96
بهمن 96
اسفند 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
آذر 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99
بهمن 99
اسفند 99
فروردین 0
اردیبهشت 0
خرداد 0
تیر 0
مرداد 0
شهریور 0
مهر 0
آبان 0
آذر 0
دی 0
بهمن 0
اسفند 0
فروردین 1
اردیبهشت 1
خرداد 1
تیر 1
مرداد 1
شهریور 1
مهر 1
آبان 1
آذر 1
دی 1
بهمن 1
اسفند 1
فروردین 2
اردیبهشت 2
خرداد 2
تیر 2
مرداد 2
شهریور 2
مهر 2
آبان 2
دی 2
آذر 2
بهمن 2
اسفند 2
فروردین 3
اردیبهشت 3
خرداد 3
تیر 3
مرداد 3
شهریور 3
مهر 3
آبان 3
آذر 3